søndag den 9. oktober 2011

Torsdag, ikke en god dag

Torsdag startede som alle andre dage, vågnede op fordi jeg stadig er i live og min mor sagde jeg skulle.
Jeg nåede lige i skole som altid, det var bare en random dag med kage, efter skole tog Roccato, V og jeg hjem til jeg, vi spiste pasta spillede Fifa 12 og jeg var lidt i tvivl om jeg gad til træning pga. lektier og dovenhed, men jeg tog til træning. Under opvarmningen hoppede Roccato lige ind i mig var tæt på at give mig en blodtud, og der tænkte jeg på om det virkelig var det værd at tage til træning. Det var en fin nok træning jeg lagde op til et mål under en "mini trænings kamp".
Da jeg kom hjem tog jeg et bad spiste mad og fedet den af resten af dagen, det blev lidt sent men hvornår er det ikke det, lige for tiden.

1 kommentar:

  1. hehe, pasta og fifa 12... det lyder som en go dag!! :D

    SvarSlet