torsdag den 29. september 2011

Fra Stables mod Mines

Kender i der hvor man kommer fra Stables mod Mines, også er der en eller anden rank 4 noob der skriver genaral: Mine lost three callraider ink, og man tænker bare lol den holder jeg. Så det jeg gør er at jeg mounter op på min Frost wolf howler epic mount fra alterac valley, også løber jeg ned i mod ham med 100% increase run-speed, så jeg tror nok at han kunne mærke smerten den komme. Så tænker jeg lol driud i cat-form, så ham two shotter jeg med min rank 12 fireball fra aq-20 så han bare igniter ihejl, lige ved siden af står der en paladin som er klart noob ved i man kan se han er Retibution-speced så mit fireblast er stort set nok til ham. alt imens jeg står og powner de to nøbs totem holder jeg priesten i fuld-sasendens-polid så jeg bare kan bruge pruge scorch og mit impact brokker nonstop, så jeg interrupter hans healing plus jeg counterspeller, så jeg blinker hen til ham fyre et cone of cold af og en arcane explosion så han føler kampen som et langt warrior exicute også skriver jeg genaral: burde vi ikke gå uden for og få os et liv?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar